English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Yazılarımız Hakkında Yorum Yapmayı Unutmayınız

2 Mart 2014 Pazar

Mount Blade Warband Kasma sorunu (Çözüldü)Resimli Anlatım

Mount blade warband'ta işletim sisteminiz yeterli olmasına rağmaen kasıyorsa yapıcağınız işlem çok basit arkadaşlar ilk adım mount blade warbad'ı açıyoruz ;

sonra ayarlar kısmına geliyoruz(eğer türkçe yamanız yoksa "settings"yazcaktır)
Ardından üst kısımda bulunan ekran kısmına tıklıyoruz
arkadaşlar işin püf noktası DirectX9 olan kısmı DirectX7 yapmakta ancak hiç kasmasın diyorsanız doku detayını 10-20 arasında bir kısma getiriniz bu şekilde kasma olmayacaktır ;)
İşlemden sonra hala daha kasıyorsa ;
arkadaşlar hangi virüs proğramını kullanıyorsanız oyuna girerken etkisz hale getiri tıklıyoruz bende 
ESET NOD32 var burdan örnek göstereceğim; bilgisayarımız ilk başta şu şekilde ; 
Gösterilen yere Sağ tık yapıcaz şimdi ;
sağ tıkladıktan sonra karşımıza gelen kısma "korumayı geçici olarak devre dışı bırak"diyoruz.

sonra gelen ekranda "sonraki yeniden başlatmaya kadar" ı seçip 
tamam diyoruz. 
artık warbandı kasmadan oynayabiliriz.

4 yorum:

KARDEŞ BENİM LAPTOP X550C ÇİF ÇEKİRDEK ÖNCDEN OYUNU HİÇ SIKINTISIZ OYNUYORDUM ŞUAN ADAM YARIM SAATTE ANCA KILICI ALIYOR NE YAPABLİRİM LÜTFEN YARDIMCI OLUSAAN SEVİNİRİM DİRECT X7 YE GEÇTİĞİMDE BİRAZ RAHATLADI AMA HALA BAYA KASIYOR CEVABINI BEKLİYORUM

Reis benim M&B Werband oyun Dx9 ken kasiyor dx7 aliyorum kasmiyor ama bende dx9 oynamak istiyorum dx7 grafikleri kötü napmam gerek ??? Bisemi indircez

OYTUNDA KASMA YOK FAKAT HARİTADA GEZERKEN DELİ GİBİ KASIYOR NEDEN OLABİLİR HER AYARI DENEDİM

Knkm duzeltebildinmi bendede oluyo

Yorum Gönder

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More