English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Yazılarımız Hakkında Yorum Yapmayı Unutmayınız

26 Ocak 2013 Cumartesi

Blogger Başlık Yerine Resim Koymak

Arkadaşlar blogumuzu İlk Açtığımızda başlığım benimde yazıyla gösterilmişti garibime gitti.
büyük siteleri inceledim başlık yerine resim koyduklarını öğrendim ve bende böyle yapmalıyım dedim
ama nasıl ?
Derken Bi Site Buldum Ve Ordan Başlığımızı Yapıp Sitemize koyabileceğimizi öğrendim şimdi bende size anlatıyorum

ADIM 1 : Bu Adrese Gidin Tıkla



ADIM 2: Yazı Tipini Ayarlayın ( font)




kendinize göre ayarlayın işte ama unutmayın her bir değşiklikten sonra logo yap diyip değişikliğin nasıl göründüğüne bakınız.








Şimdi Ayarladık Ve Logomuz Yukarda Sıra Sitemize koymaya Geldi.


Resme Sağ Tıklayıp Resmi farklı kaydet diyoruz ve masaüstüne kaydediyoruz




www.blogger.com adresine girip blogumuzu seçiyoruz, sol taraftaki menüden yerleşim kısmına geliyoruz.


Orada üstbilgi kısmı var tıklıyoruz.
dosyadan seç diyip resmimimizi seçiyoruz.

başlık ve tanımın yerine diyip tamam diyoruz. Bu kadar Artık Resmi koyduk.

1 yorum:

TEŞEKKÜRLER!
BEN DE BUNU ARIYORDUM.

Yorum Gönder

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More