English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Yazılarımız Hakkında Yorum Yapmayı Unutmayınız

3 Eylül 2013 Salı

Sony Vegas Pro 8.0 newblue fx


Merhaba arkadaşlar video düzenleme proğramı olan sony vegas pro 8.0 kullanan ziyaretçilerimiz için güzel bir haberimiz var

 miz derken TFY Productions ve Webteokul olarak :)
evet adım adım kuruyoruz ...
1.adım; buradan indiriyoruz (RAR PASS ; TFYProductions)
2.adım; kuruyoruz ve kullanıyoruz :) bu kadar

Kurulumu bilmeyen arkadaşlar için video yardımcı olur diye düşünüyorum ;

Ayrıca Yükledikten sonra çok sık kullanılan sallanma efektini nasıl kullanıcağınızı bilmiyorsanız TFY Productions onada bi el atsın :) ; 

Yardımcı olabildiysek ne mutlu bize 

2 yorum:

link kırık duzeltirmisinn !

kardeşim hotfile kapanmış başka bi siteye uplarmısnın ?

Yorum Gönder

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More